niedziela, 16 września 2012

Prezenty! Uwielbiam prezenty!

Jakiś czas temu dotarła do mnie długo wyczekiwana przesyłka od Ani Grabowskiej, znanej jako Panorama LeSage. Biżuterię Ani uwielbiam i z upodobaniem noszę od dawna. Tym razem do zakupionej przeze mnie Rosy  postaci kolczyków Ania dodała "wymiankowe" Satynowe Koronki w morskim kolorze, które śniły mi się po nocach od momentu, kiedy je pierwszy raz zobaczyłam na zdjęciu w Jej blogu... A teraz są moje! :)

Biżuteria Panoramy LeSage



No i  teraz najważniejsze: prezent! W paczuszce była też wspaniała niespodzianka: kolejna para kolczyków oraz całe mnóstwo "przydasiów". Oczy mi się do nich śmieją cały dzień,bo zabrałam się właśnie za porządkowanie tych skarbów.

Prezent od Ani - piękne "przydasie"

Na powyższym zdjęciu tylko część z nich. Ale radochy będzie, jak się wreszcie za to zabiorę! :)

Anku : raz jeszcze stokrotne dzięki! I wielkie buziale! :*


2 komentarze: