niedziela, 16 grudnia 2012

Co ma storczyk do kolczyka?

Hrabia von Sterczyk

Pokochałam go kilka dni temu i od tego czasu mieszka ze mną. W ogóle nie sądziłam, że ja polubię storczyki do tego stopnia, że zapragnę w domu trzymać takowe. Kaktusy - to wiadomo, muchołówki i rosiczki - jak najbardziej. Ale żeby storczyk? Ha, a jednak.
I tak powstały kolczyki. Na posrebrzanych biglach - rybkach, ze szklanych fasetów o średnicy 1 cm. Kolor - brudny róż. Delikatne i subtelne, w srebrnej oprawie.

Orchis

Postanowiłam, że to właśnie one trafią na aukcję na rzecz Amelki Lauren. Myślę, że to dobry wybór. 
Czekam obecnie na potwierdzenie przyjęcia przedmiotu ... i można będzie licytować. Zasady jak zwykle: Wy licytujecie, wygrany przelewa kwotę na konto akcji, a ja wysyłam przedmiot pod wskazany adres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz