niedziela, 28 września 2014

Nadrabianie zaległości

Jakiś czas temu zostałam poproszona o naprawę zdekompletowanej biżuterii z koralem naturalnym. Lubię koral, jest wdzięczną materią do tworzenia ciekawych zestawów. Znajoma pani przyniosła mi wtedy dwa kolczyki - koła, na których umieszczone były czerwone walce ok. 1 cm wysokości i jeden kolczyk bez pary- koral na biglu. W sumie to żałuję, że nie sfotografowałam. Mea culpa. Miałam w sumie pięć korali w jednakim rozmiarze i przekładki typu bali. Z tego miałam zrobić komplet kolczyki + zawieszka. Kolczyki miały być dłuższe, bo moja Klientka nie przepada za krótkimi zawieszkami na biglu. Jeden z małych koralowych walców zamieniłam na dwukrotnie dłuższy, nieregularny walec. I tak powstał taki wdzięczny komplecik:
W tygodniu do odebrania :) A teraz ważna sprawa: poproszono mnie o udział w akcji Bazarek dla Wikuni ( kliknij w link, by dowiedzieć się, o co chodzi ). Można licytować :) Przekazuję kilka moich skromnych prac na ten cel. Mam nadzieję, że ktoś się skusi i zasili konto fundacji wylicytowaną kwotą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz